მეორე მოდულის გავლისას შევისწავლე და უკეთ გავიაზრე მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების ფორმულირება, რომლებიც ხელს შეუწყობს მოსწავლეთა ჩართულობას, მაღალი დონის სააზროვნო უნარების გამომუშავებას, სრულყოფილად გაიგონ ძირითადი ცნებები და ორგანიზება გაუკეთონ ფაქტობრივ ინფორმაციას.
გავიაზრე მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების კომპონენტების: ზოგადი კითხვების, თემატური კითხვებისა და შინაარსობრივი კითხვების არსი და მნიშვნელობა.
გავეცანი აგრეთვე შეფასების ეტაპებს, მეთოდებსა და საშუალებებს.
ყოველივე ეს ხელს შემიწყობს უკეთ დავგეგმო სასწავლო პროექტები.
გავიაზრე მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების კომპონენტების: ზოგადი კითხვების, თემატური კითხვებისა და შინაარსობრივი კითხვების არსი და მნიშვნელობა.
გავეცანი აგრეთვე შეფასების ეტაპებს, მეთოდებსა და საშუალებებს.
ყოველივე ეს ხელს შემიწყობს უკეთ დავგეგმო სასწავლო პროექტები.
No comments:
Post a Comment